twitter google-plus feed2 chevron
×

Final Card for Sunday’s TNA Slammiversary PPV

– Coming out of last night’s TNA Impact Wrestling, below is the final card for Sunday’s Slammiversary pay-per-view:

TNA World Heavyweight Title Match
Mr. Anderson vs. Sting

TNA Tag Team Title Match
The British Invasion vs. James Storm & Alex Shelley

TNA X Division Title Match
Kendrick vs. Kazarian vs. Abyss

TNA Knockouts Title Match
Angelina Love vs. Mickie James

Last Man Standing Match
Brother Ray vs. AJ Styles

The Final Battle
Kurt Angle vs. Jeff Jarrett

Crimson vs. Samoa Joe

Scott Steiner vs. Matt Morgan


  • I cannot believe Sting is champion or even still wrestling, but what I can’t believe more is that more people aren’t pissed about it. I mean shit, people got mad at all the Undertaker title runs. TNA is still a mess. I say this PPV lineup sucks because of how easily they could do better. Its garbage, and every TNA fan who dedicates their time and money into this company deserves better.

  • TommyDreamer

    maybe they should call it WCW Great american bash lol

  • Stevie P

    I watched Impact Wrestling for the first time in a while. For a show that claims “Wrestling Matters” they don’t show very much wrestling. It was kinda annoying. Hopefully this PPV actually shows wrestling.

  • erik

    @alucard if you don’t like tna. then why are you on a tna ppv card page? why don’t you stay on your wwe page.

  • TNA SUCKS !!! ! ! ! ! ! ! ! !

  • venom

    Absolute pure garbage.

  • xhippyman

    TNA get the old ones out

  • BigPoppaDaddyCool

    TNA is getting worse and worse, invasion 2 perhaps? lol

  • RCA

    Idk why, and maybe it’s just me, but there are a lot of singles matches on this card. Maybe it’s always been like this, but it looks kind of bland with all these singles matches.

  • Lil Drew

    Matt where have u been Abyss is X division champ

  • Matt

    Abyss in a x division title match? WTF?